Tuesday, June 12, 2007

考试期间

哇.... 第一次嘗試用廣東話打blog,睇下work唔work...真無聊,我竟然系一日之內打兩次blogger,無野做gua...其實都唔系 既,只不過是岩岩考完一科,成個人散晒,所以搵個藉口偷下懶lo....原本想溫下書,結果就hea左成晚。聽日一定要勤力D先得。尋晚4.30am先之 訓,然之後6.30am又起身繼續,鬼佬Ah Matt見到我,話我既樣好殘,梗系啦...
跟住就hea hea 聲去考試。呢度既考試方式有D特別,考場地點會系前一晚先之公佈,勁搞笑,聽廣系因為驚有D人打電話話有bomb fake wo...鬼佬地方就系鬼佬地方,你估唔都既事大把...然之後系考場裡邊,多數都系一D阿婆或者阿伯做監考,唔知點解,我反而由D好warm既感覺。同 埋裡邊服務周到,口渴有人遞水,傷風有tissue, 喉嚨痛有喉糖,就算你唔記得帶計算機都會有人幫你借番來,簡直是五星級既服務....不過其實壓力都 幾大,裡邊勁多人,睇落個個都好似好勁甘,真系俾佢地拋都...
點都好,仲算又過左一關,第三科系下個禮拜一,應該都ok gua..唔好又甘閔就得啦..真系好想一考完之後,就同阿fanny wafa佢地落pub,仲有系唱k蒲通宵,正啊!!!! 唉呀....咪想甘多啦,考完試之算啦...不過總覺得時間過得超快,唔經唔覺已經過左來紐西蘭甘耐,有D佩服自己,至少我肯定比以前獨立左啦...唔廣 啦,要訓啦,聽日要繼續溫書,加油!!努力!!仲有啊...邊個睇唔明中文既就問人啦...我話跟你啊,Amos,快D去問Shanna啦.....Hahaha....早抖.......ZzZZZzzzzzzzzzzz

2 comments:

Anonymous said...

通常我都係留意lonely planet介紹o個d,其實都唔知算唔算平ga....
至於hostel就去hostel world,入面有住過o既人o既評分,覺得比較客觀

친. said...

我蓝唔到我竟然都可以明白你个广东BLOG
仲系竺粒竺粒甘来读
我开始觉得自己都几噻利下


*鼓掌*