Thursday, February 7, 2008

過年

今日系年三十晚,全世界既唐人都會系今日食團圓飯,即系話平時少見既一家人聚埋一起食一餐豐富既,一家人一起吹水,共度天倫,倒數大年初,好開心,好溫馨......而事實上,呢個日子,對於我來講,其實幾乎唔再有任何意義。因為以前食團圓飯系條村度,以家全部搬晒出來,已經唔再齊人,雖然我同佢地並唔系甘熟,但系果種氣氛、仍然好好。果時通常夜晚仲會玩煙花,接財神,倒數,行花市.....以家就系屋企睇電視,玩msn.....

以前年初一會去睇舞獅,拜神....我就覺得聽日多數去行商場。
以前年初二,會返去外婆屋企,以家因為一D問題,多數會留系屋企。

所以其實我好想搵D friend出去,飲野?落PUB? 唱K?但系個個都要留返系屋企度,其實我都明既....所以我總覺得過年,已經唔再系屬於我既節日.....不過點都好啦,我都希望每一個人開心甘過年。

我淨系希望系新既一年事事順利,身體健康
系度祝大家恭喜發財,心想事成,學業進步,身體健康,女仔當然系青春美麗啦... haha

1 comment:

meilee said...

i miss guo nian also