Thursday, October 11, 2007

在New Zealand 生活里開心既一日

雖然今日天氣唔系幾好,做assignment亦唔系甘順利,但系我好開心。夜晚返工,間野反常既平靜,我終于有得hea la...哈哈。。。有幾個好人D既知道我就來要走,greet左我幾句。話知佢系真心,定系假意啦,總言之,有得走,就ok la..其實有時呢度返工有D唔開心,所以都系我其中一個要走既原因...跟住就一個人行返返來,竟然系條街度見到hall既鬼佬,仲專登停低部車車埋我,一上車就即刻落雨,跟住我地就有講有笑,原來佢地去機場車一個朋友聽日去聽linkin Park Concert,我都好想去啊!!不過無錢。點都好啦,雖然好小既一件事,但已經令我好開心,我真系覺得,紐西蘭D鬼佬好熱情,而我呢個亞洲來既,D英文岩岩夠湊成一句既黃毛豆丁(其實我都唔小,只不過我睇落只得15歲,鬼佬講既),仍然可以同佢地玩埋一堆,連我都覺得不可思議,而又好warm..
Final就到啦。。但系仍然未開始溫書,有兩科特別擔心因為之前test考得唔系甘好,但系我一定會繼續努力,發揮ISSAC不死既精神,haha..
考完試之後,我將會有一連串既豐富節目,豐富都連我自己都覺得驚人,但系我一定會好enjoy果D生活,因為未算落實,所以暫時仲唔可以話俾你知,但系如果Cherry你想知既,MSN度問我啦...要繼續做我份assignment la..早抖

1 comment:

Anonymous said...

哈哈.....你努力d溫書啦
我好少上MSN 啊最近
多玩facebook~